jueves, 21 de octubre de 2010

Como saír airoso de 5 preguntas complicadas nunha entrevista de traballo


Nun post de EL BLOG SALMÓN cóntannos como capear estas cinco cuestións que poden aparecer nunha entrevista laboral:
“Fáltache experiencia”...pero teño moitas capacidade de aprendizaxe
“A túa formación non é a adecuada ao posto”...pero serviume para mellorar a miña capacidade de traballo en equipo, a capacidade de sacrificio e a capacidade analítica para enfrontarme a problemas.
“Eres moi novo”...pero a miña formación é máis actual e permíteme maior capacidade de adaptación.
“Eres moi vello”...pero conto coa vantaxe da miña experiencia acumulada.
“A xente hoxe en día non se compromete”...pero eu espero que a miña colaboración no cumprimento dos obxectivos da empresa redunde en beneficio de ambos.

ENLACE

No hay comentarios: